Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 80 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Dynamic capabilities and their strategic dimension. Aspects of imitation and innovation,
Uwarunkowania ustawowe i metodyczne aspekty kształcenia w zakresie przedsiębiorczości (z podstawami programowymi i ramowymi planami nauczania), Zdzisława Piasecka

Imitation and innovation are rarely the subject of deeper analysis in the existing literature on the dynamic capabilities construct. Given the potential ... więcej

Publikacja składa się z dwóch części: podręcznika „Uwarunkowania ustawowe i metodyczne aspekty kształcenia w ... więcej

Zarządzanie procesami i produktami w organizacji. Wybrane zagadnienia,
Gospodarka przestrzenna. Koncepcje teoretyczne, Ryszard Domański

W publikacji zaprezentowano podstawowe zagadnienia dotyczące zarządzania procesami i produktami wynikające z aktualnych tendencji wymuszających ... więcej

Niniejsza książka jest kontynuacją badań autora nad dynamiką i ewolucją gospodarki przestrzennej. Autor zmierza do sformułowania ... więcej

Postkeynesizm. Teoria endogenicznej kreacji pieniądza, Izabela Bludnik
Preferencje nabywców mieszkań na lokalnym rynku nieruchomości, Łukasz Strączkowski

Celem niniejszego opracowania jest przybliżenie postkeynesowskiej teorii endogeniczności pieniądza jako koncepcji diametralnie różnej ... więcej

W książce przedstawiono mieszkanie jako dobro na rynku mieszkaniowym, wybrane zagadnienia związane z funkcjonowaniem rynku nieruchomości ... więcej

Analizy giełdowe, Elżbieta Gruszczyńska-Brożbar
Sprawozdawczość niefinansowa. Ujawnianie i atestacja informacji niefinansowych w świetle regulacji i standardów,

Skrypt składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy przybliża tematykę giełdowych instrumentów inwestycyjnych. ... więcej

Książka jest poświęcona problematyce ujawniania i atestacji informacji niefinansowych w sprawozdawczości jednostek gospodarczych ... więcej

Filtrowanie informacji, Witold Abramowicz
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw,

Książka poświęcona filtrowaniu informacji jest dorobkiem pracy w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Politechnice Konfederacyjnej w Zurychu ... więcej

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier