Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 1664 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Wyrażanie struktur polipredykatywnych w rozwoju języka bułgarskiego, Ivan Petrov
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych, Paweł Bryła

W badaniach diachronicznych nad językami słowiańskimi rozwój systemu językowego opisywany jest na poziomie morfologii i składni ... więcej

Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania ... więcej

Łódź wielowyznaniowa, Kazimierz Badziak, Karol Chylak, Małgorzata Łapa
Prawo hipoteczne Królestwa Polskiego z 1825 roku i jego realizacja w powiecie brzezińskim do 1914 roku, Tomasz Kubicki

Czy istnieje „gen” religijny? Co decyduje o rozwoju życia duchowego rozumianego jako potrzeba nawiązania kontaktu z Bogiem? Jaką ... więcej

Ramy chronologiczne pracy zakreślone zostały przez źródła, stanowiące podstawę opracowania. Najstarsze zachowane akta ... więcej

Sztuka i kultura Afryki Południowej, Aneta Pawłowska
Rola inwestycji ekologicznych w zrównoważonym rozwoju gmin w Polsce, Dorota Burzyńska

Książka jest pierwszą pozycją, omawiającą sztukę i kulturę tego kraju, przykładając do niej normy europejskie ... więcej

Recenzowana monografia jest wartościową wieloaspektową rozprawą, w której powiązano ściśle inwestycje środowiskowe ... więcej

Handel w przestrzeni wielkomiejskiej. Przykład Łodzi, Jerzy Dzieciuchowicz
Modele procesu komercjalizacji nowych technologii w przedsiębiorstwach. Uwarunkowania wyboru - kluczowe obszary decyzyjne, Edyta Gwarda-Gruszczyńska

Celem tego opracowania jest przede wszystkim identyfikacja stopnia zróżnicowania obecnej struktury przestrzennej placówek handlowych ... więcej

Rozwój nowych technologii, skracanie cyklu życia wyrobów, rosnące zróżnicowanie potrzeb klientów powodują ... więcej

Narzędzia i procedury zarządzania zasobami ludzkimi,
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów, Tomasz Domański

W książce przedstawiono wnioski z badań prowadzonych w czterech firmach działających na rynku polskim. W badaniach wykorzystano ... więcej

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier