Poznań

 

 
Produkt "Marketing relationnel et satisfaction du client" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 30 produktów,
łącznie za kwotę 4 339,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Marketing relationnel et satisfaction du client
Neupane Ramesh
315,10 zł

 

Pozycje tego autora w naszej księgarni:

Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 4 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania
Marketing relacional e satisfaç?o do cliente, Neupane Ramesh
Marketing relazionale e soddisfazione del cliente, Neupane Ramesh

A satisfação do cliente é um indicador importante da lealdade do consumidor e da intenção de recompra; aumenta o valor ... więcej

La soddisfazione del cliente è un indicatore principale della fedeltà del consumatore e dell'intenzione di riacquisto; aumenta il valore ... więcej

Marketing relationnel et satisfaction du client, Neupane Ramesh
Beziehungsmarketing und Kundenzufriedenheit, Neupane Ramesh

La satisfaction du client est un indicateur majeur de la fidélité du consommateur et de son intention de réachat ; elle augmente la ... więcej

Die Kundenzufriedenheit ist ein wichtiger Indikator für die Loyalität der Verbraucher und ihre Wiederkaufsabsicht; sie erhöht den Lebenszeitwert ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier