Poznań

 

 
Produkt "Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów MD 357" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 18,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów MD 357
Samotyja Urszula, Sielicka-Różyńska Maria, Klimczak Inga
18,00 zł

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów  MD 357, Samotyja Urszula, Sielicka-Różyńska Maria, Klimczak Inga

1.Wstęp do ćwiczeń 2.Badanie wrażliwości sensorycznej 3.Metody wykrywania różnic 4.Metody skalowania 5.metody profilowania sensorycznego 6.Metody punktowe 7.Sensoryczne badania konsumenckie

Kształtowanie jakości żywności. Wybrane zagadnienia, Małecka Maria, Samotyja Urszula

Rozdział 1. Prawne uwarunkowania produkcji żywności 1.1. Podstawy prawa żywnościowego Unii Europejskiej i Polski 1.2. Nadzór nad bezpieczeństwem żywności w Polsce 1.3. Zasady znakowania żywności 1.4. Stosowanie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych 1.5. Nowa żywność 1.6. Etyczna i społeczna odpowiedzialność podmiotów łańcucha żywnościowego Rozdział 2. Podstawowe składniki chemiczne żywności i ich przemiany 2. ... więcej

Ocena jakości żywności  MD 371, Dankowska Anna, Szeliga Marta, Zmudziński Wojciech

Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla studentów pierwszego stopnia kierunku jakość i rozwój produktu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i dostosowana do programu przedmiotu towaroznawstwo żywności oraz jakość produktów żywnościowych, obejmującego wykład i ćwiczenia laboratoryjne. Zawiera materiały niezbędne do przeprowadzania ćwiczeń kształtujących umiejętności dokonywania oceny porównawczej jakości wybranych produktów ... więcej

Międzynarodowe badania marketingowe, Henryk Mruk, Jerzy Schroeder, Małgorzata Bartosik-Purgat

Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych ... więcej

Konceptualne podstawy pomocy rozwojowej , Przemysław Deszczyński

Jak podkreśla w recenzji prof. dr hab. Zygmunt Krasucki, "[...] jest to praca, która z uwagi na wysoką jakość i aktualność zawartych w niej rozważań, wypełni lukę [...] powstałą w obszarze pozycji traktujących o problemie rozwoju gospodarczego, poświęconych współczesnemu podejściu do uprawianej polityki w sferze pomocy rozwojowej [...]". "[...] czytelnik otrzymuje pełnowymiarowy obraz problemu pomocy rozwojowej, osadzony dobrze nie tylko w realiach rzeczywistości ... więcej

Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców, Wanat Tomasz Mieszko

Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcono zagadnieniom o ogólnym charakterze, odnoszącym się do wszystkich następujących po nim rozdziałów. W rozdziale tym w pierwszej kolejności przedstawiono różne sposoby interpretacji atrybutów produktu. Atrybuty produktu wyznaczają podstawowy zbiór informacji wykorzystywanych w procesie podejmowania decyzji. Informacje te są przetwarzane przez decydenta w celu podjęcia ... więcej

Komunikowanie się w biznesie, Henryk Mruk

Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz pracownikami.

Konwergencja obszarów komunikowania wewnętrznego , Jacek Trębecki

Autor zdecydował się na symetryczny układ pracy, dzieląc ją na dwie części: teoretyczną i empiryczną. Pierwsza omawia podstawowe podejścia do komunikowania wewnętrznego realizowane w ramach zarządzania, HR, marketingu i public relations. W części tej przedstawiono również klasyfikację narzędzi komunikowania wewnętrznego, łącznie z prezentacją autorskiego projektu taksonomii narzędzi i wprowadzeniem oryginalnego miernika, którym jest ... więcej

Podstawy socjologii, Januszek Henryk, Sikora Jan

WSTĘP Rozdział I. SOCJOLOGIA JAKO NAUKA (Jan Sikora) 1. Przedmiot socjologii 2. Początki i rozwój socjologii 3. Socjologia polska 4. Socjologia a socjologie szczegółowe 5. Teoria socjologiczna a praktyka Pytania i problemy do dyskusji Rozdział II. WYBRANE ORIENTACJE SOCJOLOGICZNE (Jan Sikora) 1. Teoria funkcjonalistyczna 2. Teoria konfliktu 3. Teoria wymiany społecznej 4. Teoria działania społecznego 5. Socjologia humanistyczna 6. Deterministyczne teorie socjologiczne 7. Socjoekonomiczna ... więcej

Rachunek kosztów docelowych jako instrument kreowania wartości przedsiębiorstwa, Marek Masztalerz

Marek Masztalerz zaprezentował autorską koncepcję modelu rachunku kosztów docelowych. W sposób przekonujący wyjaśnił, czym przedstawiony model różni się od tradycyjnego rachunku kosztów docelowych i dlaczego można go uznać za instrument kreowania wartości. Uwaga autora jest skupiona na matematycznych modelach kalkulacji kosztów docelowych opartych na przepływach pieniężnych (NPV i IRR) oraz opartych na zysku rezydualnym i rynkowej wartości dodanej ... więcej

Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie, Henryk Szymusiak

Autor przedstawia nowoczesne rozwiązania naukowe oraz technologie pod kątem zwiększania skuteczności oraz bezpieczeństwa marketingu i biznesu. [...] stwierdza, że stosując nowe, naukowo ugruntowane i sprawdzone metody oraz technologie, uda się lepiej zrozumieć potrzeby biznesu i nawiązać skuteczną komunikację z jego otoczeniem. Pomogłoby to prowadzić efektywny i racjonalny rachunek ekonomiczny w sferze marketingu i reklamy, pośrednio korzystnie wpływając także na ... więcej

Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach MD 347, Skowron-Mielnik B., Wojtkowiak G

1.Pozyskiwanie i dobór pracowników 2.Zatrudnianie i organizowanie pracy 3.Wynagrodzenie i świadczenia pracownicze 4.Rozwój pracowników i zarządzanie kompetencjami 5.Ocena pracowników i zarządzanie wynikami pracy 6.Restrukturyzacja i redukcja zatrudnienia 7.Relacje i zachowania 8.Strategiczne problemy kadrowe 9.Analityka kadrowa

Wprowadzenie do nauki o organizacji, Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert

"Wprowadzenie do nauki o organizacji" to nowoczesny podręcznik, w którym - czerpiąc z klasycznych ujęć - zaprezentowano wiedzę aktualną, rozszerzoną i uporządkowaną w sposób przemyślany, według kryteriów, jakie przystają współczesnym organizacjom. Kompendium wiedzy o organizacji przedstawione w książce jest niemal kompletne, przekrojowe, wielostronne i treściowo bogate. Autorzy odnoszą się do ujęć syntetycznych nieskomplikowanych ... więcej

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków MD 317, Dymitrowski Adam, Hauke-Lopes Aleksandra, Małys Łukasz, Ratajczak-Mrozek Milena

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy. Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają ... więcej

Inżynieria produkcji żywności zagadnienia wybrane MD 355, Klensporf - Pawlik Dorota, Zmudziński Wojciech

1.Znakowanie żywności 2.Oznaczanie zawartości wody i składników mineralnych 3.Oznaczanie zawartości białka i lipidów 4.Oznaczanie zawartości sacharydów 5.Oznaczanie zawartości soli 6.Kontrola jakości i przydatności wody do celów technologicznych 7.Ocena skuteczności operacji cieplnych stosowanych w celu przedłużenia trwałości żywności 8.Wpływ obróbki cieplnej na zawartość witaminy C w warzywach 9.Wpływ obróbki ... więcej

Teorie pieniądza i ich wykorzystanie., Zenobia Knakiewicz, Michał Jurek, Paweł Marszałek

Teorie pieniądza były i są podłożem systemów pieniężnych określających zasady organizacyjne oraz normy obowiązujące w dziedzinie kreacji pieniądza, regulacji obiegu pieniężnego i kredytu. Ewolucja tych teorii była ściśle związana ze zmieniającymi się warunkami gospodarczymi, a przy tym w nowych koncepcjach zawsze tkwił pierwiastek starego. Poznanie teorii pieniądza jest więc niezbędne, by zrozumieć funkcjonowanie systemów ... więcej

Pieniądz,Polityka Pieniężna i Systemy Kursowe, Jurek Michał, Marszałek Paweł

Niniejsza książka nie zawiera całej, bogatej problematyki pieniądza i kursów walutowych. Głównym jej celem jest wprowadzenie Czytelnika w problematykę funkcjonowania współczesnego pieniądza, najnowszych trendów w praktyce i teorii polityki pieniężnej, wyboru i określania elementów polityki kursu walutowego w gospodarce otwartej i wpływu tych działań na realizację polityki pieniężnej danego kraju. Wszechstronność realizacji tego ... więcej

Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych, Malewska Kamila

Zastosowanie w procesie badawczym szerokiego "wachlarza" metod, technik i narzędzi badawczych świadczy o bardzo dobrym warsztacie metodycznym autorki. Przeprowadzone na potrzeby pracy rozbudowane empiryczno-analityczne badania własne stanowią jej silną stronę. Wyniki badań pozwoliły wzbogacić istniejąca wiedzę w zakresie problematyki intuicji w zarządzaniu. Za najważniejsze osiągnięcia autorskie w pracy uznaję: 1.Opracowanie konceptualnego modelu procesu podejmowania decyzji ... więcej

Sprawozdawczość spółek w zakresie zrównoważonego rozwoju, Kawacki Marek

Monografia porusza temat sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju praktykowanej, najpierw dobrowolnie, a obecnie pod wpływem przepisów wynikających z Dyrektyw Komisji Europejskiej obligatoryjnie, przez spółki w Polsce i na świecie. Opracowanie dotyczy teorii, standardów, przepisów i praktyki ujawnień tych informacji w zakresie zrównoważonego rozwoju w raportach rocznych spółek oraz ich ewolucji na przestrzeni lat. Praca ta ma w założeniu stanowić ... więcej

Sprawozdawczość spółek w zakresie zrównoważonego rozwoju, Kawacki Marek

Monografia porusza temat sprawozdawczości w zakresie zrównoważonego rozwoju praktykowanej, najpierw dobrowolnie, a obecnie pod wpływem przepisów wynikających z Dyrektyw Komisji Europejskiej obligatoryjnie, przez spółki w Polsce i na świecie. Opracowanie dotyczy teorii, standardów, przepisów i praktyki ujawnień tych informacji w zakresie zrównoważonego rozwoju w raportach rocznych spółek oraz ich ewolucji na przestrzeni lat. Praca ta ma w założeniu stanowić ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier