Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 256 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > >>
Innowacje opakowaniowe na rynku produktów konsumpcyjnych, Ankiel Magdalena, Wojciechowska Patrycja, Wiszumirska Karolina
Podstawy logistyki, Jurczak Marcin, Konecka Sylwia, Łupicka-Fietz Anna, Pawlicka Kinga

Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i ... więcej

Logistyka, definiowana jako procesy związane z przepływami fizycznymi i informacyjnymi, od dawna pozostaje ważnym obszarem działania ... więcej

Turystyka zrównoważona. Trendy dyfuzja ewaluacja, Niezgoda Agnieszka
Matematyka w ekonomii, finansach i zarządzaniu. Przykłady i zadania. MD 369, Echaust Krzysztof, Lach Agnieszka, Śliwa Izabela

1. KONCEPCJA TURYSTYKI ZRÓWNOWAŻONEJ 1.1. Koncepcja rozwoju zrównoważonego jako punkt wyjścia modelu rozwoju współczesnej ... więcej

1. Logika matematyczna 2. Zbiory 3. Relacje 4. Ekonomiczne zastosowania relacji 5. Podstawy algebry liniowej 6. Układy równań liniowych 7. ... więcej

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków MD 317, Dymitrowski Adam, Hauke-Lopes Aleksandra, Małys Łukasz, Ratajczak-Mrozek Milena
Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego MD 318, Jankowska-Kaczmarek Agnieszka, Linkiewicz Agata, Wabińska-Hetman Natalia

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa ... więcej

Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia ... więcej

Strategia i planowanie biznesu MD 286, red.nauk. Piotr Lis
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach MD 347, Skowron-Mielnik B., Wojtkowiak G

Niniejsze opracowanie składa się z czterech zasadniczych części: Podstawy myślenia strategicznego i analizy strategicznej przedsiębiorstwa ... więcej

1.Pozyskiwanie i dobór pracowników 2.Zatrudnianie i organizowanie pracy 3.Wynagrodzenie i świadczenia pracownicze 4.Rozwój ... więcej

Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów  MD 357, Samotyja Urszula, Sielicka-Różyńska Maria, Klimczak Inga
Przedsiębiorczość i innowacyjność przedsiębiorstw. Pomysły, wdrożenie, komercjalizacja, rozwój, Nowak Mizgalska Hanna, Szulczewska Remi Aleksandra

1.Wstęp do ćwiczeń 2.Badanie wrażliwości sensorycznej 3.Metody wykrywania różnic 4.Metody skalowania 5.metody ... więcej

1. Znaczenie przedsiębiorczości i innowacyjności przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym (Hanna Nowak-Mizgalska, Aleksandra ... więcej

<< < 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > >>