Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > >>
Zarządzanie usługami, Kazimierz Rogoziński i zespół

1.Uzasadnienie odrębności usług 2.Podział usługowego uniwersum 3.Marketingowe podstawy zarządzania usługami 4.Model RshMg 5.Ludzie 6.Usługowy produkt 7.Arena prezentacji 8.Marketingowe cechy usług 9.Cykl aktywności nabywcy ( CLAN) 10.Zarządzanie jakością usług 11.Organizacja i funkcjonowanie 12.Kultura organizacji usługowej

Innowacje opakowaniowe na rynku produktów konsumpcyjnych, Ankiel Magdalena, Wojciechowska Patrycja, Wiszumirska Karolina

Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym rynku. Ponadto omówiono teoretyczne ujęcie procesu rozwoju i komercjalizacji ... więcej

Koszty społeczne w sprawozdawczości jednostki gospodarczej, Kuberska Ewelina

KOSZT SPOŁECZNY W RACHUNKOWOŚCI JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ 1.1. Istota kosztu w rachunkowości 1.2. Istota kosztu społecznego 1.3. Przesłanki uzasadniające konieczność wyodrębnienia kosztu społecznego w rachunkowości 1.4. Ujawnienia środowiskowe i społeczne w sprawozdawczości niefinansowej przedsiębiorstw – przegląd raportów ROZDZIAŁ II METODY WYCENY KOSZTÓW SPOŁECZNYCH JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ 2.1. Wycena w teorii rachunkowości 2.2. Metody ... więcej

Wpływ religii na rozwój rachunkowości w wybranych Krajach Azjatyckich, Czerny Małgorzata

I. WPŁYW CZYNNIKÓW KULTUROWYCH NA ROZWÓJ RACHUNKOWOŚCI 1.1. Pojęcia systemu oraz modelu w odniesieniu do rachunkowości 1.2. Rola czynników kulturowych w procesie wyjaśniania przyczyn zróżnicowania systemów rachunkowości 1.3. Uzasadnienie wykorzystania teorii Hofstedego i Graya w badaniach nad wpływem religii na rozwój rachunkowości 2. WPŁYW HINDUIZMU NA ROZWÓJ RACHUNKOWOŚCI NA PRZYKŁADZIE INDII 2.1. Charakterystyka i korzenie hinduizmu 2.2. Próba ... więcej

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. , Kaczmarek Mirosława

Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując na moderującą rolę wieku użytkownika w akceptacji mobilnego kanału dostępu do usług bankowych. Odmienne podejście do technologii konsumentów różniących się wiekiem powoduje, że głównym celem pracy jest zidentyfikowanie podobieństw i różnic występujących w zachowaniach na rynku bankowości ... więcej

Ryzyko, jakość prognoz a efektywność inwestowania na rynkach finansowych , Jerzy Marcinkowski

Monografia Pana doktora Jerzego Marcinkowskiego wpisuje się w nurt badań analizy finansowych szeregów czasowych oraz teorii portfelowej, które stanowią metodologiczne podstawy teorii inwestycji finansowych. Problematyka badań cechuje się dużą złożonością i interdyscyplinarnością. Autor stawia sobie niezwykle trudne i ambitne zadanie identyfikacji źródeł ryzyka inwestycyjnego, sposobu jego pomiaru, analizy efektywności procesów inwestycji finansowych ... więcej

Transformacja cyfrowa samorządu gminnego w Polsce, Kańduła Sławomira, Przybylska Joanna, Chodakowska Aneta

Tematem monografii są warunki, bariery, źródła finansowania oraz przejawy transformacji cyfrowej gmin. Jej celem jest diagnoza wykorzystywania przez gminy nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, a tym samym ich przygotowania do funkcjonowania w gospodarce 4.0. Gospodarka 4.0 to gospodarka ogromnych ilości danych, które są gromadzone, przetwarzane, analizowane i archiwizowane za pomocą coraz nowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Szybki rozwój tych techno-logii wymusił konieczność ... więcej

Marketing terytorialny oparty na wiedzy, red. Wiesław Ciechomski, red. Robert Romanowski

Tytuł Marketing terytorialny oparty na wiedzy nawiązuje do terminu gospodarka oparta na wiedzy oznaczającego procesy rozwoju gospodarczego stymulowanego przez innowacje powstające na bazie wiedzy rozprzestrzeniającej się dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii telekomunikacyjnych i do coraz większego znaczenia kapitału ludzkiego we wprowadzaniu nowych rozwiązań. Monografia pozwala odpowiedzieć na pytanie, w jakim zakresie marketingowe podejście oparte na relacjach z otoczeniem zmienia ... więcej

Skuteczność kontroli wywiązywania się z obowiązków podatkowych, Hybka Małgorzata Magdalena

W monografii poruszono wiele zagadnień, które mają nowatorski charakter miedzy innymi: -zaprezentowano czynniki i koncepcje dyscypliny podatkowej w ujęciu interdyscyplinarnym, nie tylko uwzględniając klasyczne teorie ekonomii, ale też odnosząc się do teorii formułowanych na gruncie finansów behawioralnych, psychologii czy socjologii, -porównano zasady ogólne prowadzenia kontroli podatkowych, modele zarządzania ryzykiem zewnętrznym oraz metody selekcji podatników dla ... więcej

Systemy pieniężne wolnej bankowości. Koncepcje, cechy, zastosowanie, Marszałek Paweł

1.1.Pojęcie systemu pieniężnego i czynniki go kształtujące 1.2.elementy systemu pieniężnego 1.3.klasyfikacja systemów pieniężnych i ich historyczne rodzaje 1.4.Przesłanki i etapy przejścia do systemów pieniądza niezależnego 2.teoretyczne podstawy organizacji i funkcjonowania współczesnych systemów pieniężnych 2.1.Uwagi wstępne 2.2.koncepcje knuta Wicksella i johna Maynarda keynesa jako podwaliny teorii pieniądza niezależnego 2. ... więcej

<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier